• (Android/iOS) School of Dragons נקודות תקלה בגידות

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ School of Dragons ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ School of Dragons IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ נקודות תקלה בגידות ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ School of Dragons 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    תראה מפתחים אם אתה קורא את זה אז אני לא יכול לשחק נראה שכשאני מנסה להשיג אני דג החוט זז בסנטימטר אחד לשעה ובזמן אקראי הוא אומר שלא תפסת את הדג שאני לא יכול לצאת ממנו המדריך אני תקוע בלופ האינסופי הזה האם זה בסדר אם אתה יכול לבדוק את זה אני רוצה לשחק

    פעם אהבתי את המשחק הזה לפני זמן מה אז חזרתי אליו ועשיתי חשבונות חדשים ודברים כדי לגלות שמערכת הדיג פגומה ואני לא יכול לתפוס דג למשימה הראשונה, ולכן הופך את המשחק לבלתי מנוצח. הדג נמצא היכן שהוא צריך להיות, אבל זמן הסליל ארוך מדי, כאילו ביליתי 20 דקות רק כדי לאבד ארבעה דגים ושוב, למשימה הראשונה. אם תוכל לתקן את בעיית הדיג, אשמח לתת ביקורת חמישה כוכבים בעתיד.

    זה משחק טוב אבל הוא די יקר כשזה מגיע לאבני חן וחבילות עולם זה כיף והכל אבל זה יהיה נחמד יותר אם תוכל אולי להוריד קצת את המחירים. כמו כן אתה יכול אולי להוסיף תכונה "לתת דרקון" כך שאם אתה כבר לא רוצה דרקון אתה יכול לתת אותו אני חושב שזה יהיה תכונה מהנה!

    זה משחק נהדר, אבל אני ממש כועס איך חברים מקבלים דברים טובים יותר מאשר לא חברים. אני שונא את זה!!! לפחות תן למי שאינו חבר 10 אבני חן מדי יום או משהו טוב בשבילם מלכתחילה.

    הדבר היחיד שמבאס במשחק הזה הוא שאי אפשר לקנות את Toothless ואת The light fury בחנות


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :